Wat vragen we van je?
• Deelname aan overleggen met het bestuur (4 keer per jaar) en deelname aan overleg met de Raad van Commissarissen (1 keer per jaar).
• Bereidheid om extra tijd te investeren bij grotere organisatorische veranderingen.
• Basiskennis van Microsoft Teams.
De voorzitter is het eerste aanspreekpunt en leidt de overleggen met het bestuur. Dit gebeurt in nauwe samenwerking met de andere leden. In de praktijk doe je de meeste dingen gezamenlijk met de leden van de cliëntenraad.
Wat bieden we je?
OCRN faciliteert de cliëntenraad met:
• Vergaderfaciliteiten en ondersteuning bij overleg (zoals een notulist).
• Scholing, training en advies (na overleg en toestemming).
• Cadeaubon per bijgewoond overleg met het bestuur.
• Reiskostenvergoeding.
Contact met de cliëntenraad
Als je vragen hebt of meer informatie wilt, dan kun je een e-mail sturen naar clientenraad@ocrn.nl. De cliëntenraad is geen klachtencommissie voor individuele klachten, maar probeert structurele verbeteringen bij OCRN te bewerkstelligen.